Δεν έχουμε δει ακόμη στην τελική του μορφή κάποιο από τα αυτοκίνητα της οικογένειας «Ν» της Hyundai,
καθώς βρίσκονται στη φάση εξέλιξής τους. Στο πλαίσιο μάλιστα του
σχετικού προγράμματος, ένα i30 2.0 Turbo συμμετείχε στον πρόσφατο 24ωρο
αγώνα αντοχής του Νίρμπουργκρινγκ.
ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΜΠΙΤΣΙΚΩΚΟΥ
Χιλιάδες χιλιόμετρα πιο μακριά, στην έκθεση αυτοκινήτου του Μπουσάν, στη Νότια Κορέα, παρουσιάστηκε ένα ακόμη πρωτότυπο. Το RM16 (Racing Midship 2016) είναι το τελευταίο όχημα – «κινητό εργαστήριο» όπως το αποκαλούν στη Hyundai – που ενσωματώνει τις τεχνολογίες καινοτομίες της εταιρείας. Κύρια χαρακτηριστικά του διθέσιου αυτοκινήτου είναι ο κεντρικά τοποθετημένος κινητήρας, το επιθετικό body kit και το χαμηλό βάρος, χάρη στη χρήση αλουμινίου και πλαστικού ενισχυμένου με ανθρακόνημα (CFRP).
Ο 2λιτρος T-GDI των 300 ίππων και το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο προέρχονται από τα προηγούμενα πρωτότυπα (RM14 και RM15), όπως και η αναλογία βάρους εμπρός/πίσω (43/57). Η εξέλιξη του project περιλαμβάνει ηλεκτρικό υπερτροφοδότη, ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης (E-LSD) και ρυθμιζόμενη πίσω αεροτομή.
Πηγη
ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΜΠΙΤΣΙΚΩΚΟΥ
Χιλιάδες χιλιόμετρα πιο μακριά, στην έκθεση αυτοκινήτου του Μπουσάν, στη Νότια Κορέα, παρουσιάστηκε ένα ακόμη πρωτότυπο. Το RM16 (Racing Midship 2016) είναι το τελευταίο όχημα – «κινητό εργαστήριο» όπως το αποκαλούν στη Hyundai – που ενσωματώνει τις τεχνολογίες καινοτομίες της εταιρείας. Κύρια χαρακτηριστικά του διθέσιου αυτοκινήτου είναι ο κεντρικά τοποθετημένος κινητήρας, το επιθετικό body kit και το χαμηλό βάρος, χάρη στη χρήση αλουμινίου και πλαστικού ενισχυμένου με ανθρακόνημα (CFRP).
Ο 2λιτρος T-GDI των 300 ίππων και το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο προέρχονται από τα προηγούμενα πρωτότυπα (RM14 και RM15), όπως και η αναλογία βάρους εμπρός/πίσω (43/57). Η εξέλιξη του project περιλαμβάνει ηλεκτρικό υπερτροφοδότη, ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης (E-LSD) και ρυθμιζόμενη πίσω αεροτομή.
Πηγη
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου