BREAKING NEWS
latest

728x90

468x60

Νάνοι ενάντια σε Καλικάντζαρους με φόντο τα ψηλά βουνά.

Νάνοι ενάντια σε Καλικάντζαρους με φόντο τα ψηλά βουνά.
Μπορεί να χωρέσει ο νους σας ότι πέρασε μόλις μισός χρόνος από την στιγμή που υποδεχθήκαμε το τεράστιο σύμπαν του Warhammer Fantasy Battles στο ψηφιακό πλαίσιο του λατρευτού μας Total War; Εντός του μικρού αυτού διαστήματος κυκλοφόρησε ήδη ένας σημαντικός αριθμός από DLC, πρόσθετο περιεχόμενο που ήρθε να ενισχύσει τον περιορισμένο αριθμό factions του πρωτότυπου και ταυτόχρονα, να μας παρουσιάσει τον κόσμο του Warhammer από ξεχωριστές οπτικές γωνίες. 


Το King and the Warlord DLC επεκτείνει το Total War Warhammer σε αξιοπρεπή βαθμό, εμπλουτίζοντας τα factions των Dwarfs και Orcs με νέους ήρωες, μονάδες και κτήρια. Πέραν της λογιστικής διάστασης του νέου DLC, η ιστορία που κρύβεται πίσω από όλες τις ενέργειες τις οποίες θα εκτελέσετε, ρίχνει φώς σε συναρπαστικά συμβάντα της λαογραφίας του Warhammer και σας βοηθά στην περαιτέρω κατανόηση του κόσμου και των ιστορικών γεγονότων που τον διαμόρφωσαν.
Απάνω στα ψηλά βουνά, στα σκοτεινά λημέρια
Η θρυλική τοποθεσία Karak Eight Peaks, ένας αρχαίος τόπος των Dwarves με μεγάλη ιστορική αξία για την ράτσα τους, είναι το Μήλο της Έριδος ανάμεσα στον ηρωικό βασιλιά Belegar Ironhammer και στον πανούργο ηγέτη των Goblins, Skarsnik. Ο πρώτος θέλει να απελευθερώσει την πόλη από τα Orcs που την έχουν καταλάβει, θεωρώντας ότι η κατοχή της αποτελεί κληρονομικό του δικαίωμα. Ο δεύτερος διοικούσε την πόλη όταν μια αντίπαλη φατρία από Orcs τον παραπλάνησε, στέλνοντας τον μακριά για κυνήγι και αρπάζοντας την εξουσία στο Karak Eight Peaks εν τη απουσία του.     
Αναλαμβάνοντας αρχικά την διοίκηση των Dwarfs στον ρόλο του Ironhammer θα διαπιστώσετε ότι, ανάμεσα σε εσάς και τον απώτερο στόχο σας, μεσολαβεί μια μεγάλη έκταση γεμάτη εχθρικά factions. Το King and the Warlord σας δίνει απόλυτη ελευθερία ως προς τον τρόπο γεφύρωσης του… χάσματος, είτε εξολοθρεύοντας τα πάντα στο πέρασμα σας, είτε συμμαχώντας με όλα τα ενδιάμεσα factions ώστε να προχωρήσετε απρόσκοπτα προς την κατάκτηση του Karak Eight Peaks. 

Υπάρχει και μια τρίτη επιλογή την οποία ακολούθησα αλλά κρύβει μεγάλους κινδύνους. Στέλνοντας το βασικό μου στράτευμα με τον Ironhammer επικεφαλή, τους πανίσχυρους Lords στο πλάι του και όσες special μονάδες είχα «ξεκλειδώσει», διένυσα την απόσταση μέχρι το Karak Eight Peaks χωρίς μάχες, καθάρισα τα Orcs που το κατείχαν και άρχισα να επεκτείνομαι στις γύρω περιοχές σφαγιάζοντας τους Greenskins που τις κρατούσαν. Σύντομα διαπίστωσα την πικρή αλήθεια του αρχαίου ρητού των Dwarfs που λέει ότι τα μόνα σίγουρα πράγματα στην ζωή είναι η λάμψη του χρυσού και η προδοτική συμπεριφορά των Elves. Τα Wood Elves που συνόρευαν με την πρώτη province μου, κήρυξαν αιφνιδιαστικά τον πόλεμο, εξολόθρευσαν την στρατιά που είχα αφήσει πίσω και κατέστρεψαν όλη την επαρχία μέσα σε μερικές turns. 
Η πισώπλατη μαχαιριά των Elves γέμισε το Book of Grudges με quests και τους Dwarfs μου με αποφασιστικότητα. Η εκδίκηση αποδείχτηκε ένα πιάτο που τρώγεται κρύο όταν, μετά από σειρά αιματηρών συγκρούσεων, έφτιαξα ένα μικρό αλλά πανίσχυρο βασίλειο αποτελούμενο από αρκετά provinces στα βουνά του Karak Eight Peaks. Το υπόλοιπο παιχνίδι ήταν τόσο απολαυστικό ώστε αποφάσισα να ξαναβαφτίσω τις ενδορφίνες, τις γνωστές μας ορμόνες της ευτυχίας, σε Εν – dwarf – ίνες. Μαζί με το τεράστιο faction των Dwarfs είχαμε καταλάβει όλο το ανατολικό τμήμα του χάρτη και εγώ έστειλα δύο ισχυρούς στρατούς να ανακαταλάβουν τα χαμένα εδάφη όταν εμφανίστηκαν οι στρατιές των Chaos στον βορρά. 
Για μερικούς γύρους ανησυχούσα μήπως η κάθοδος των σκοτεινών δυνάμεων τσάκιζε τα provinces των Dwarfs που κάλυπταν το κράτος μου και με ανάγκαζαν να επιστρέψω για να υπερασπιστώ το Karak Eight Peaks. Με μεγάλη έκπληξη είδα την περιοχή των Dwarfs να καταλαμβάνει ταχύτατα τα εδάφη των Chaos και τις σκοτεινές λεγεώνες να εξαφανίζονται από τον χάρτη σε ελάχιστο χρόνο. Την συνέχεια μπορείτε να την φανταστείτε πιστεύω, αρκεί να σας πω ότι το Karaz Ankor, η τεράστια αυτοκρατορία των Dwarfs που έσβησε στο πέρασμα των αιώνων, ξαναγεννήθηκε από τις στάχτες της.                
Οι εντυπώσεις  μου από το faction του Belegar Ironhammer είναι προφανώς πολύ θετικές. Η παρουσία πέντε ισχυρών Lords εξαρχής και η πρώτη εμφάνιση των Runelords, χειριστών της μοναδικής μορφής μαγείας που διαθέτουν οι Dwarfs, καθιστά εύκολη την συντριβή υπέρτερων εχθρικών δυνάμεων με τον βασικό στρατό. Η εισαγωγή των Regiments of Renown, επίλεκτων μονάδων που έγραψαν ιστορία στα κατάστιχα του Warhammer και "ξεκλειδώνονται" όταν ο Ironhammer ανέβει στο αντίστοιχο επίπεδο, οδηγεί στην σύνθεση ενός ανίκητου σώματος στρατού που θα χαίρεστε να οδηγείτε από μάχη σε μάχη. Από τις συμβατικές νέες μονάδες των Dwarfs ξεχώρισα το Bolt Thrower διότι είναι το τελειότερο "αντίδοτο" που κρύβει το οπλοστάσιο σας όταν πολεμάτε με γιγαντιαία πλάσματα. Τα νέα κτίρια και οι τεχνολογίες εξυπηρετούν απλά την ενίσχυση των νεοσύστατων μονάδων.
  
  
Οι λεγεώνες μου ξεχύνονται από τα έγκατα της Γης
Είμαι fan του Green Goblin, του αγαπητού πράσινου καλικάντζαρου που εχθρεύεται τον Spider Man, έτσι συμπάθησα αμέσως τον Skarsnik, ηγέτη της φυλής Crooked Moons που πρωτοεμφανίζεται στο Total War: Warhammer. Λίγη ώρα μετά την ανάληψη της διοίκησης των ορδών του Skarsnik θα παρατηρήσετε κάτι παράξενο: το χέρι σας που χειρίζεται το mouse αρχίζει να κινείται αντανακλαστικά οδηγώντας τον κέρσορα στην επιλογή χαμηλότερου επιπέδου δυσκολίας. 
Ο λόγος είναι απλός: το campaign του Skarsnik είναι από τις δυσκολότερες εμπειρίες που έχει να προσφέρει το Total War: Warhammer. Όλες οι φυλές αντιμετωπίζουν τον Skarsnik και τους καλικάντζαρους του με μεγάλη απέχθεια και δεν χάνουν ευκαιρία να του κηρύξουν τον πόλεμο χωρίς λόγο. Οι μονάδες που διαθέτει είναι πολυάριθμες και με χαμηλό upkeep χάρη σε συγκεκριμένο skill του Skarsnik αλλά δεν συγκρίνονται σε δυναμικότητα με τα συντάγματα των dwarfs, humans, vampires κ.ο.κ. 
Ενώ προσπαθείτε να αναπτύξετε τις λιγοστές περιοχές που διαθέτει η βουνίσια επαρχία σας (αφού εξολοθρεύσετε πρώτα τους dwarves που κατέχουν τα δύο τρίτα της) όλα τα έθνη των ανθρώπων και των dwarfss σας κηρύττουν τον πόλεμο διαδοχικά. Όσο περνά η ώρα θα κατανοήσετε την ψυχολογία του Ναπολέοντα Βοναπάρτη που αντιμετώπιζε διαρκώς συμμαχίες ισχυρών εθνών προσπαθώντας μάταια να επιβάλλει την θέληση του στο πεδίο της μάχης.
Πνιγμένοι από οργή θα προσπαθήσετε να τιμωρήσετε τους μισητές σας αλλά ο στρατός σας θα πάθει πανωλεθρία στο ανοιχτό πεδίο. Στο μυαλό σας αναπτύσσεται σταδιακά η ιδέα του ανταρτοπόλεμου. 
Με ενέδρες και επιλεγμένες επιθέσεις σε αφύλακτα settlements θα αναπτύξετε αργά αλλά σταθερά ένα μικρό βασίλειο καλικατζάρων μέχρι να είστε έτοιμοι για επέλαση στο Karak Eight Peaks. Ο Skarsnik και η παρέα του τροποποιούν αισθητά το gameplay του Orc faction με τις ύπουλες τακτικές τους, τις lightning attacks που είναι απαραίτητες όταν συναντάτε πολλούς στρατούς μαζί και την εμφάνιση των τερατόμορφων Squigs. 

Τα Squigs έχουν αστεία εμφάνιση, τεράστια δόντια και μεγάλη πείνα για εχθρική σάρκα, αποτελώντας ένα εξαιρετικό αντίμετρο για τις μεγάλες μάζες πεζικού του εχθρού. Οι lighting attacks είναι απλά σωτήριες γιατί θα περάσουν πάρα πολλοί γύροι πριν ο Skarsnik έχει αρκετές επίλεκτες μονάδες και Lords για να διαλύσει πολλαπλές εχθρικές δυνάμεις. Τσεκάροντας την επιλογή lightning attack πριν από μια μάχη, απομονώνετε έναν από τους εχθρικούς στρατούς, τον συντρίβετε και συνεχίζετε το ίδιο τροπάριο τσακίζοντας διαδοχικά τους πάντες.    
Οι καλύτεροι Lords του παιχνιδιού για εμένα αποδείχτηκαν οι Goblin Bosses. Ο ρόλος τους εξαρτάται αποκλειστικά από εσάς. Οι Goblin Bosses μπορούν να αξιοποιήσουν τα ταλέντα τους κόβοντας λαιμούς αντίπαλων Lords, καταστρέφοντας τα τείχη των πόλεων που έχετε βάλει στο μάτι σας για πολιορκία, εμποδίζοντας τους εχθρικούς στρατούς να προελάσουν στην περιοχή σας. Δύνανται επίσης να ενισχύσουν τις δραστηριότητες όλων των μονάδων συνοδεύοντας έναν στρατό goblins ώστε να μην σφαγιάζονται εύκολα οι ποντικομούρηδες σας.  
     
Το A.I. είναι από τα πιο δυναμικά που έχω αντιμετωπίσει σε Strategy. Με ενθουσίασε το θάρρος των εχθρικών δυνάμεων που δεν "μάσαγαν" μπροστά στην υπεροπλία του στρατού και την ανωτερότητα των αξιωματικών μου αλλά μου επιτίθονταν σε μια απεγνωσμένη προσπάθεια να διασώσουν τις πόλεις τους. Τα περισσότερα factions ενεργούσαν πονηρά, ανιχνεύοντας τις κινήσεις μου, περιμένοντας να μείνει αφύλακτη μια επαρχία και κηρύσσοντας μου τον πόλεμο ώστε να της χιμήξουν σαν πεινασμένοι λύκοι.   
Στο King and Warlord χρειάζονται τουλάχιστον 100 γύροι και βάλε σκληρών αγώνων μέχρι να σταθεροποιήσετε τις provinces σας και να αρχίσετε να κάνετε μεγαλεπήβολα σχέδια για επέκταση σε όλο τον χάρτη. Από κει και μετά αρχίζει η εξάπλωση, με την προϋπόθεση να επιβιώσετε της εισβολής των Chaos φυσικά. Η απουσία γρήγορων λύσεων ανεβάζει πολύ τον συνολικό χρόνο παιξίματος μέχρι την επίτευξη του θριάμβου σας, χρόνο που υπολογίζω τουλάχιστον στις 15 με 20 ώρες, ειδικά αν αναλάβετε προσωπικά την διεξαγωγή όλων των μαχών. Είναι κρίμα το ότι ένα μέρος του χρόνου σας θα καταναλωθεί αντικρίζοντας την loading screen, ένα πρόβλημα που μάλλον μετριάζεται αν έχετε SSD δίσκο.   
  
Είστε Βασιλιάδες ή Πολέμαρχοι;             
Έφτασε η στιγμή του κρίσιμου ερωτήματος: αξίζει το περιεχόμενο του King and the Warlord τα χρήματα που θα βγάλετε από το πορτοφόλι σας για να το αποκτήσετε; Η απάντηση είναι ένα κατηγορηματικό Ναι. Για μόνο επτάμιση ευρώ στο Steam ενισχύετε σημαντικά το πλούσιο περιεχόμενο του Total War: Warhammer και βιώνετε μερικές από τις σκληρότερες συγκρούσεις που έχετε συναντήσει σε Total War. Η πρόκληση και των δύο φρέσκων campaigns κυμαίνεται σε υψηλά επίπεδα, τέτοια που εξασφαλίζουν πολλές ώρες εντατικής σκέψης και δύσκολων αποφάσεων μέχρι να ολοκληρωθούν. Σε τελική ανάλυση, το King and the Warlord είναι μια απαραίτητη προσθήκη στην Total War συλλογή σας.   
Θετικά:
- Δύο νέα και χορταστικά campaigns 
- Ιδανικό επίπεδο δυσκολίας
- Πλούσιο νέο περιεχόμενο (μονάδες, κτίρια, Lords) 
- Βελτιωμένο A.I.
- Ικανοποιητική διάρκεια
- Καλό optimization των γραφικών
Αρνητικά:
- Βάρβαρο loading time  
Βαθμολογία
Γραφικά: 8
Ήχος: 7
Gameplay: 9
Αντοχή: 7
Γενικά: 8




πηγη
« PREV
NEXT »

Δεν υπάρχουν σχόλια