Μέχρι σήμερα, η Volvo έχει πουλήσει σε παγκόσμιο επίπεδο περισσότερα από 1.000.000 αυτοκίνητα εξοπλισμένα με City Safety
H θέση που κατέχει η Volvo στην αυτοκινητοβιομηχανία, σε θέματα ασφάλειας, επιβεβαιώθηκε για μία ακόμη φορά. Ο αντίστοιχος του EuroNCAP οργανισμός στις ΗΠΑ, το Ινστιτούτο για την Οδική Ασφάλεια (Insurance Institute for Highway Safety – IIHS) παρουσίασε πρόσφατα νέες, αυστηρότερες δοκιμές πρόσκρουσης για τα υπό δοκιμή αυτοκίνητα. Οι νέες δοκιμές δίνουν πλέον ιδιαίτερη έμφαση στα συστήματα αποφυγής εμπρόσθιας σύγκρουσης σε χαμηλές ταχύτητες, όπως είναι το City Safety της Volvo. Και τα δύο μοντέλα της Volvo που έλαβαν μέρος στις τελευταίες δοκιμές, το S60 και το XC60 εφοδιασμένα με City Safety, απέσπασαν την υψηλότερη δυνατή διάκριση, «Ανώτερη» (Superior). Το πιο σημαντικό όμως, ήταν ότι ανάμεσα σε ένα δείγμα 74 υπό δοκιμή μοντέλων, τα αυτοκίνητα της Volvo ήταν τα μόνα που διέθεταν στο βασικό εξοπλισμό τους σύστημα αποφυγής εμπρόσθιας σύγκρουσης σε χαμηλές ταχύτητες!
Ακόμα πιο εντυπωσιακή είναι μία σύγκριση των προδιαγραφών των δοκιμών που διεξάγει το IIHS και αυτών που διαθέτει το City Safety της Volvo! Πιο συγκεκριμένα, το IIHS αξιολογεί τα υπό δοκιμή οχήματα σε δύο κατηγορίες εμπρόσθιας σύγκρουσης σε προπορευόμενο αυτοκίνητο, μία με χαμηλή ταχύτητα 20 χλμ/ώρα (12 mph) και μία με μεγαλύτερη ταχύτητα, 40 χλμ/ώρα (25 mph). Το City Safety είναι αποτελεσματικό για ακόμα πιο μεγάλη ταχύτητα, έως και τα 50 χλμ/ώρα, υπερκαλύπτοντας κατ’ αυτόν τον τρόπο τις παραμέτρους που εξετάζει το IIHS! Αξίζει να σημειωθεί ότι το City Safety της Volvo είναι το μόνο στην αυτοκινητοβιομηχανία που λειτουργεί αποτελεσματικά μέχρι αυτήν την ταχύτητα, με τα καλύτερα συστήματα του ανταγωνισμού να μην ξεπερνούν σε εύρος λειτουργίας τα 35 χλμ/ώρα.
Πρόσφατη μελέτη του IIHS κατέδειξε με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο την αναμφισβήτητη αποτελεσματικότητα του City Safety: παρατηρήθηκε μείωση περίπου 20% της συχνότητας των συγκρούσεων σε προπορευόμενο όχημα, χάρη στο σύστημα αυτό. Αντίστοιχη έρευνα σουηδικής υπηρεσίας ανεβάζει το ποσοστό στο 23%! Παράλληλα, σύμφωνα με το IIHS, το κόστος αποζημίωσης για πρόκληση σωματικής βλάβης παρουσιάζει μείωση της τάξης του 33%, για τα αυτοκίνητα της Volvo, που διαθέτουν το City Safety και εμπλέκονται σε ατύχημα.
Το σύστημα City Safety χρησιμοποιεί έναν αισθητήρα laser τοποθετημένο στην άνω πλευρά του παρμπρίζ, μπροστά από το μεσαίο καθρέφτη. Ο αισθητήρας σαρώνει την περιοχή που εκτείνεται εμπρός από τον προφυλακτήρα του αυτοκινήτου. Το City Safety είναι προγραμματισμένο να αντιδρά για οχήματα ή μεγάλα αντικείμενα εμπρός από το αυτοκίνητο, που είτε είναι στατικά είτε κινούνται προς την ίδια με το αυτοκίνητο κατεύθυνση. Με βάση την απόσταση από το αντικείμενο ή το όχημα εμπρός και τη σχετική διαφορά ταχύτητας, το σύστημα κάνει 50 υπολογισμούς το δευτερόλεπτο για να καθορίσει τον αναγκαίο βαθμό πέδησης που απαιτείται για να αποφευχθεί μία σύγκρουση. Αν το σύστημα κρίνει ότι επίκειται μία σύγκρουση, τότε αρχικά προφορτίζει τα φρένα του αυτοκινήτου ώστε η πέδηση να είναι ακόμα πιο αποτελεσματική. Αν δε, ο οδηγός δεν αντιδράσει, σε κλάσματα δευτερολέπτου το City Safety φρενάρει το αυτοκίνητο μόνο του, αποτρέποντας την επικείμενη σύγκρουση ή περιορίζοντας σημαντικά τις συνέπειες, ανάλογα με τη σχετική ταχύτητα των δύο οχημάτων. Όταν πρωτοπαρουσιάστηκε το City Safety, η ταχύτητα λειτουργίας του ήταν έως τα 30χλμ/ώρα. Πλέον, από την παρουσίαση του Volvo V40 το 2012, οπότε και παρουσιάστηκε η 2η γενιά του City Safety, η ταχύτητα λειτουργίας έχει ανέλθει στα 50 χλμ/ώρα!
Tο City Safety, το σύστημα αποφυγής εμπρόσθιας σύγκρουσης σε χαμηλές ταχύτητες της Volvo, ανήκει στο βασικό εξοπλισμό όλων των νέων μοντέλων της! Μέχρι σήμερα, η Volvo Cars έχει πουλήσει σε παγκόσμιο επίπεδο περισσότερα από 1.000.000 αυτοκίνητα εξοπλισμένα με City Safety.
Και στην Ελλάδα, οι οδηγοί μπορούν να απολαμβάνουν χωρίς επιπλέον κόστος τα επίπεδα ασφάλειας που προσφέρει το City Safety σε όλα ανεξαιρέτως τα νέα μοντέλα της Volvo. Ενδεικτικά, η γκάμα ξεκινά από το βενζινοκίνητο Volvo V40 T2, στα 1.600 κ.εκ., με κινητήρα turbo και 120 ίππους, με προτεινόμενη τιμή λιανικής 19.900 € (με όφελος απόσυρσης). Αν κάποιος επιλέγει την πετρελαιοκίνηση, η αντίστοιχη έκδοση είναι το Volvo V40 D2, επίσης στα 1.600 κ.εκ., με κινητήρα turbo και 115 ίππους, χωρίς τέλη κυκλοφορίας, με μέση κατανάλωση μόλις 3,4 λίτρα/100χλμ και εκπομπές C02 88 γρμ/χλμ, με προτεινόμενη τιμή λιανικής 20.900 € (με όφελος απόσυρσης). Και τα δύο παραπάνω παραδείγματα αφορούν επίπεδο εξοπλισμού Optimum.
Πρόσφατη μελέτη του IIHS κατέδειξε με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο την αναμφισβήτητη αποτελεσματικότητα του City Safety: παρατηρήθηκε μείωση περίπου 20% της συχνότητας των συγκρούσεων σε προπορευόμενο όχημα, χάρη στο σύστημα αυτό. Αντίστοιχη έρευνα σουηδικής υπηρεσίας ανεβάζει το ποσοστό στο 23%! Παράλληλα, σύμφωνα με το IIHS, το κόστος αποζημίωσης για πρόκληση σωματικής βλάβης παρουσιάζει μείωση της τάξης του 33%, για τα αυτοκίνητα της Volvo, που διαθέτουν το City Safety και εμπλέκονται σε ατύχημα.
Το σύστημα City Safety χρησιμοποιεί έναν αισθητήρα laser τοποθετημένο στην άνω πλευρά του παρμπρίζ, μπροστά από το μεσαίο καθρέφτη. Ο αισθητήρας σαρώνει την περιοχή που εκτείνεται εμπρός από τον προφυλακτήρα του αυτοκινήτου. Το City Safety είναι προγραμματισμένο να αντιδρά για οχήματα ή μεγάλα αντικείμενα εμπρός από το αυτοκίνητο, που είτε είναι στατικά είτε κινούνται προς την ίδια με το αυτοκίνητο κατεύθυνση. Με βάση την απόσταση από το αντικείμενο ή το όχημα εμπρός και τη σχετική διαφορά ταχύτητας, το σύστημα κάνει 50 υπολογισμούς το δευτερόλεπτο για να καθορίσει τον αναγκαίο βαθμό πέδησης που απαιτείται για να αποφευχθεί μία σύγκρουση. Αν το σύστημα κρίνει ότι επίκειται μία σύγκρουση, τότε αρχικά προφορτίζει τα φρένα του αυτοκινήτου ώστε η πέδηση να είναι ακόμα πιο αποτελεσματική. Αν δε, ο οδηγός δεν αντιδράσει, σε κλάσματα δευτερολέπτου το City Safety φρενάρει το αυτοκίνητο μόνο του, αποτρέποντας την επικείμενη σύγκρουση ή περιορίζοντας σημαντικά τις συνέπειες, ανάλογα με τη σχετική ταχύτητα των δύο οχημάτων. Όταν πρωτοπαρουσιάστηκε το City Safety, η ταχύτητα λειτουργίας του ήταν έως τα 30χλμ/ώρα. Πλέον, από την παρουσίαση του Volvo V40 το 2012, οπότε και παρουσιάστηκε η 2η γενιά του City Safety, η ταχύτητα λειτουργίας έχει ανέλθει στα 50 χλμ/ώρα!
Tο City Safety, το σύστημα αποφυγής εμπρόσθιας σύγκρουσης σε χαμηλές ταχύτητες της Volvo, ανήκει στο βασικό εξοπλισμό όλων των νέων μοντέλων της! Μέχρι σήμερα, η Volvo Cars έχει πουλήσει σε παγκόσμιο επίπεδο περισσότερα από 1.000.000 αυτοκίνητα εξοπλισμένα με City Safety.
Και στην Ελλάδα, οι οδηγοί μπορούν να απολαμβάνουν χωρίς επιπλέον κόστος τα επίπεδα ασφάλειας που προσφέρει το City Safety σε όλα ανεξαιρέτως τα νέα μοντέλα της Volvo. Ενδεικτικά, η γκάμα ξεκινά από το βενζινοκίνητο Volvo V40 T2, στα 1.600 κ.εκ., με κινητήρα turbo και 120 ίππους, με προτεινόμενη τιμή λιανικής 19.900 € (με όφελος απόσυρσης). Αν κάποιος επιλέγει την πετρελαιοκίνηση, η αντίστοιχη έκδοση είναι το Volvo V40 D2, επίσης στα 1.600 κ.εκ., με κινητήρα turbo και 115 ίππους, χωρίς τέλη κυκλοφορίας, με μέση κατανάλωση μόλις 3,4 λίτρα/100χλμ και εκπομπές C02 88 γρμ/χλμ, με προτεινόμενη τιμή λιανικής 20.900 € (με όφελος απόσυρσης). Και τα δύο παραπάνω παραδείγματα αφορούν επίπεδο εξοπλισμού Optimum.
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου