Ο Σεμπάστιαν Φέτελ κέρδισε τον Γκραν πρι της Ινδίας και στέφθηκε Παγκόσμιος Πρωταθλητής για 4η συνεχόμενη φορά, με τον Γερμανό να γίνεται ο νεότερος που καταφέρνει κάτι τέτοιο, ενώ ισοφάρισε και τον Χουάν Μανουέλ Φάτζιο (τέσσερις συνεχόμενοι τίτλοι). Ο Φέτελ εκμεταλλεύτηκε την ταχύτητα-στρατηγική της Red Bull για να φτάσει στη δέκατη νίκη του στο φετινό πρωτάθλημα στην πίστα Buddh International και πρόσφερε στους «ταύρους» το 4ο διαδοχικό Πρωτάθλημα Κατασκευαστών.
Πίσω από τον παγκόσμιο πρωταθλητή τερμάτισε στην 2η θέση ο Νίκο Ρόσμπεργκ με τη Mercedes, ενώ 3ος τερμάτισε ο εκπληκτικός για ακόμη μια φορά , Ρομάν Γκροσάν, κερδίζοντας 14 θέσεις στον αγώνα, δεδομένου ότι εκκίνησε 17ος.
Την δεκάδα συμπλήρωσαν οι Μάσα, Πέρες, Χάμιτλον, Ραϊκόνεν, Ντι Ρέστα, Σούτιλ και Ντανιέλ Ρικιάρντο. Εκτός βαθμών ο Φερνάντο Αλόνσο.
Η στρατηγική των ομάδων ήταν το κλειδί για τον αγώνα της Ινδίας, με τους περισσότερους πιλότους να κάνουν δύο πιτ στοπ.
Όταν έσβησαν τα κόκκινα φώτα ο Φέτελ, ακολούθησε μια περίεργη ριψοκίνδυνη
στρατηγική και μπήκε για αλλαγή ελαστικών μόλις στον 3ο γύρο, για να «ξεφορτωθεί» τα μαλακά ελαστικά και να συνεχίσει με τα μεσαία. Μέχρι να κάνουν το ίδιο και οι υπόλοιποι, οι οποίοι μπήκαν για το πρώτο Pit stop στον 10ο γύρο, ο Γερμανός με το ταχύτερο μονοθέσιο στην πίστα, άρχισε να προσπερνά όσους έβρισκε μπροστά του.
Από εκεί και πέρα ο Φέτελ απολάμβανε τη μοναξιά της κορυφής και πέρασε πρώτος τη γραμμή του τερματισμού για να πάρει την 6η συνεχόμενη νίκη του -την 10η φετινή- και με αυτήν το 4ο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα με τη Red Bull.
Στο υπόλοιπο αγωνιστικό μέρος, πολύ καλός αγώνας για τον Φελίπε Μάσα, ο οποίος μετά την εξαιρετική εκκίνηση που έκανε και τις δύο… επισκέψεις του στα πιτ είδε την καρό σημαία από την τέταρτη θέση. Σε αντίθεση με τον Βραζιλιάνο της Ferrari , καταστροφικός ήταν ο αγώνας για τον έτερο πιλότο της Ιταλικής ομάδας Φερνάντο Αλόνσο, ο οποίος ίσα που πλασαρίστηκε στην 11η θέση. Ο Ισπανός στην εκκίνηση είχε επαφή με τον Μαρκ Γουέμπερ, μπήκε στα πιτ άλλαξε μπροστινή αεροτομή, ωστόσο στη συνέχεια του αγώνα αντιμετώπιζε προβλήματα, μένοντας τελικά εκτός δεκάδας.
Μεγάλος άτυχος του Ινδικού γκραν πρι ήταν ο Μαρκ Γουέμπερ, ο οποίος είδε την Red Bull, πάλι να τον προδίδει με πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων.
Το ενδιαφέρον πλέον στην F1 μετά το Ινδικό γκραν πρι και την στέψη του παγκόσμιου πρωταθλητή, επικεντρώνεται για την 2η θέση οδηγών –κατασκευαστών με το επόμενο αγώνα να διεξάγεται στο Αμπού Ντάμπι στις 1-3 Νοεμβρίου
Αναλυτικά η κατάταξη:
1. Φέτελ, Red Bull
2. Ρόσμπεργκ, Mercedes
3. Γκροσάν, Lotus
4. Μάσα, Ferrari
5. Πέρες, McLaren
6. Χάμιλτον, Mercedes
7. Ραϊκόνεν, Lotus
8. Ντι Ρέστα, Force India
9. Σούτιλ, Force India
10. Ρικιάρντο, Toro Rosso
11. Αλόνσο, Ferrari
12. Μαλδονάδο, Williams
13. Βερνιέ, Toro Rosso
14. Μπάτον, McLaren
15. Γκουτιέρες, Sauber
16. Μπότας, Williams
17. Τσίλτον, Marussia
18. Μπιανκί, Marussia
Βαθμολογία οδηγών
1. Σεμπάστιαν Φέτελ 322
2. Φερνάντο Αλόνσο 207
3. Κίμι Ραϊκόνεν 183
4. Λιούις Χάμιλτον 169
5. Μαρκ Γουέμπερ 148
6. Νίκο Ρόσμπεργκ 144
7. Ρομάν Γκροσάν 102
8. Φελίπε Μάσα 102
9. Τζένσον Μπάτον 60
10. Πολ Ντι Ρέστα 40
11. Νίκο Χούλκενμπεργκ 39
12. Σέρχιο Πέρες 33
13. Άντριαν Σούτιλ 28
14. Ντάνιελ Ρικιάρντο 19
15. Ζαν-Ερίκ Βερνιέ 13
16. Εστέμπαν Γκουτιέρες 6
17. Παστόρ Μαλδονάδο 1
Βαθμολογία κατασκευαστών
1. Red Bull 470
2. Mercedes 313
3. Ferrari 309
4. Lotus 285
5. McLaren 93
6. Force India 68
7. Sauber 45
8. Force India 32
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου